Heldag med min älskling ;)

Idag lämnade jag och Z hemmet vid 11-tiden, precis efter att jag skrev mitt tidigare blogginlägg (nu jäklar ligger jag i!). Tog en promenad runt sjön, det regnade såklart precis då... Sen kom vi ner till stan, och det var HUR mycket folk som helst där! Jag lämnade vovven i bilen och tog en sväng själv. Hittade en somrig bomullsklänning för 75:-, helt ok. :) Köpte även tre par strumpor på cubus som hade 30% rabatt på allt. Jag har slängt 3 par strumpor på tre dagar nu, och fler par är på väg mot strumphimlen när som helst.
Åkte sen iväg till birsta, tog en sväng till ;) där hittade jag, hmm, ett par skor! =) Svarta skinnskor med lite klack, bra finare vår/höstskor. De kostade 399:- istället för 1299:-, så jag var tvungen, haha... Hua vad mkt shopping det blivit denna månad, och jag som har så mkt utgifter precis den här månaden!! Det visar sig om vi kan betala huslånen som ska dras den 3:e, hrmmm:P
Sedan var det Zeldas tur. Vi började med Arken, jag köpte en "godisficka" eller vad man ska säga, plus en "mjukplastvattenskål" som är bra att ha med när man är ute och åker. Sedan åkte vi vidare till djurmagazinet som hade lite tillställningar, "hundens dag" med tips om utställning, agility etc. Jag gick jag pratade med dem lite om utställning, fick väl inga speciella tips förutom vad jag redan vet, att jag måste köpa ett utställningskoppel och lära vovven kommandot "stå". Det blir nog utställning sista helgen i maj!! =) Har inte anmält mig än, lite mer än en vecka kvar på anmälningstiden..
Ja, iaf så åkte vi tillbaka till stan, jag tränade lite bröst, och sen gick vi omkring i stan tills jag skulle jobba. Det var fullt igen, riktigt bra helg :) Tur att jag köpte mariestads iaf, det hade inte räckt annars! :P
Imorrn blir det en bra dag, det känner jag på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0