Pulkåkning i Sidsjön

 
Idag hade jag en inlämningsuppgift med deadline kl 10. Eftersom jag jobbade hela kvällen igår, och hade typ 1500 ord kvar att skriva innan jag gick till jobbet så satt jag fram till 1.30 inatt, och klev upp kl 8 idag och skrev klar resten. Det blev ju inte så himla nyanserat överhuvudtaget, mest sammanfattningar av texterna i en enda mess, men skönt att det är inskickat iaf. Känns inte så viktigt längre att få bra betyg, inte på denna uppgift iaf.
Och som vanligt efter en inlämning så fick jag värsta rycket efteråt och vi städade hela huset! Dammsuga, skura golv, tvätta, diska och möblera om lite (m.m.). Nu är det så rent och framför allt STORT och öppet här! :P
Sedan åkte vi till Sidsjön och grillade lite korv och åkte pulka. Zelda hängde också med upp i backen, jag testade först att hålla i henne på tefatet men det blev mest bara sprattel då, så hon fick springa framför och dra oss istället ;) Roligast var att vi träffade en annan staffe som var väldigt lik Zelda men ändå inte! De busade lite, och man märkte hur Zelda blev kaxigare efter ett tag. Roligt för henne att träffa en annan staffe! Ikväll blir det nog bio för oss, nya mission impossible-filmen eventuellt. Gött!
Här är lite instagrambilder jag tog häromdagen, den ena efter att S busat järnet med henne så hon blev helt flåsig o hängde med tungan :P
Trackback
RSS 2.0