Underbar start på dagen! I'm the winner!

Min dag började med att jag kämpade från kl 7 med att kliva upp. Lyckades vid 8.30 :) Loggade in på fejjan, och såg att JAG vunnit tävlingen på Djurkompaniet igår där man skulle avsluta meningen "det bästa med att ha djur är ...". 89 bidrag, och jag vann! Wohoo! Vinsten var ett "presentkort" på 150:- i deras webbshop, en får tacke.
Sedan fick jag ett sms från Toyota Center att min bil var klar att hämtas. Bilen hämtades (och det var helt kostnadsfritt som de sa, det hade funnits liite rost under på vänster fram - vilket nu hade åtgärdats) och plåten har rostskyddats. En får tacke.
Sedan bestämde jag mig att gå in på Stadium eftersom jag ändå skulle svänga in där och tanka bilen. Har spanat efter ett träningslinne, och nu hade de ett erbjudande på ett Nikelinne för 149:- istället för 349:-. Det fanns ETT kvar, ett lila i strl S. Jag skulle aldrig ha testat det om det fanns andra färger "lila är inte min färg" osv, men det var galet skönt och färgen börjar jag gilla mer och mer! Så jag slog till ;) Väl i kassan sa tjejen att jag hade bonus (vilket jag visserligen redan visste om), så linnet blev gratis och jag har fortfarande bonus kvar. En får tacke! ;)
NIKE W SCULPT TANK PURE PURPLE
Så ser linnet ut, hämtade bilden från stadium.se.

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken kanondag! Grattis till vinsten!!!

2012-02-21 @ 14:14:22
Postat av: Anonym

Men GUUUUD SÅ FINT linne!!! Sicken tur du har då ;)

Tack så hemskt mycket :D Jag är jätteglad!! Vi kan väl ta en promenad i Sidsjön någon dag när det är soligt väder?

2012-02-29 @ 16:21:46
URL: http://jozzifina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förresten, de lösenordet har jag inte satt ännu, men det kommer snart. I och med att jag börjar jobba där, så vill jag inte att obehöriga ska läsa min blogg, utan vill ha jobb och privatliv isär.

Vill endast att familj och vänner ska få tillgång. :)

2012-02-29 @ 16:23:28
URL: http://jozzifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0