Update

Veckans uppdatering som vanligt ;)
Förra veckan satt jag och skrev på XML-arbetet, som jag lämnade in i fredags. Nu är det bara att hoppas på ett godkänt.. Idag träffade jag några från klassen och diskuterade lite texter, det kändes riktigt bra trots att jag bara hunnit läsa hälften av dem! Tänkte läsa ikapp idag, men eftersom internet försvann igår morse (bara sådär!), eller rättare sagt så fungerade det via nätverkskabel men inte via airporten.. Så idag har jag försökt ordna det, ringde apple support, men de kunde tydligen bara ge mig support för ca 450 kr eftersom det gått mer än 90 dagar sedan datorn köptes! Istället ägnade jag dagen åt att söka efter ett papper från alltele där det stod lite uppgifter om ip-nr osv. Hittade det efter middagen, och till slut fick jag igång internettet! I'm the man, moahaha ;)
Igår åkte jag ett varv runt Sidsjön med längdskidorna. Åkte sen tillbaka en bit för att hitta igen karln och hunden, och åkte bredvid dem till parkeringen. Så det blev 4-5 km ändå.
Igår var vi även till broder och hans sambo för att fira brorsan 28 dagar i efterskott, Simon 25 dagar i efterskott och min kusin bara några dagar i efterskott. Massor med fika, just the way I like it ;)
Jag har tagit promenader med Zelda här i området igår och ikväll, har tränat lite på att stanna och sitta kvar medan jag fortsätter att gå. Det gick jättebra! Fick träna med lite högre svårighetsgrad igår, då grannen precis kom ut när jag hade Z lös, men trots att hon inte ville något annat än att springa dit och hälsa så stannade hon och följde med mig när jag sa till. Idag hade jag henne lös en bra bit hemifrån, och när såg att det kom en hund mot oss så gjorde jag samma sak (stanna och sitt), hon satte sig ner och jag gick dit och kopplade henne. Duktig vovve! Hon löper dock fortfarande lika mkt, nu har det gått över 10 dagar. Lite mer än en vecka kvar antar jag... Jag börjar ledsna! Saknar någon som värmer mina fötter i soffan.. :P
Nä, läsa texter var det!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad du är duktig på att ta dig iväg på skidor och träna Zelda , som också är duktig!

Och skolan är du snart klar med, bara att kämpa några månader till! Du gör det såå bra!

Kram kram

2012-01-30 @ 22:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0