Home sweet home

Borta bra men hemma bäst. Vi hade några härliga dagar i fjällen, med 15 grader varmt, snowboardåkande både i Trysil och Sälen, afterski i Sälen, åt ute på restaurang en kväll och åt brorsans feta fiskar en annan kväll ;) Dock var jag inte helt frisk under resan, men det blev aldrig värre än förkylning och trötthet :) Mamma fyllde dessutom år när vi var där, och samma dag passade hon och P-A på att förlova sig efter sisådär 10-11 år tillsammans :) Kul att vi fick vara med och dela det minnet!
Tänkte bjussa på lite bilder, men bilduppladdningsfunktionen verkar lite knasig just nu, plus att Zelda hemskt gärna vill fånga den himla muspekaren igen, så det blir nog lunch både för henne och mig istället! Sen kanske jag tar en liten tupplur, har hostat hela natten så jag är inte helt på topp för tillfället :P Imorgon har vi seminarium på Skype, och idag har vi skickat in kommentarer på en annan forskningsplan, så det känns riktigt skönt att ha en lugn dag idag. Det blir nog lite plugg på ekonomikursen istället, hehe. Den ska vara inne om 1½ vecka, kan ju vara bra att åtminstone börja läsa litteraturen några dagar i förväg! Snacka om att vara ute i god tid jämfört med vanligt! :D

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej hopp! Hoppas du mår bättre med förkylningen. Förkylt även här, vi friska människor ska ju inte bli sjuka?! :)

Tänkte delge att jag ska göra ett försök med bloggande igen så du vet. Tänkte att du kanske ville veta, du är en av få som jag vet håller i med lite skrivande :)

Ha de gott så hörs å ses vi! Kram

2012-04-01 @ 11:49:38
URL: http://ericaw.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0