Inför fjällenresan.

På onsdag drar vi till fjällen, eller, några åker imorgon. Idag var jag till skolan i härnösand, sedan träffade jag familyn på maxi efter att ha intagit ett maxmål, storhandlade LITE, blev tvungen att avbryta och hämta S jr på brottningsträningen, åkte hem och drack en kopp honungste - jag håller nämligen på att bli sjuk! Förbannade j#€%€#kla sk€%€%t!! Har inte varit sjuk på åratal, nu har jag jätteont i halsen och känner mig allmänt trött o hängig. Tyvärr har jag inte tid att vila en sekund före fjällen eftersom vi ska vara i skolan 8-16 imorgon + jobb 16.30-22nånting, och på onsdag är jag i skolan 8-12. Båda dagarna har jag dessutom redovisning, i forskningsplanen och ett grupparbete. Så jag hoppas att rösten kommer hålla och att det inte bryter ut nån tokfeber eller influensa! Please please, let me be frisk veckan ut. Skickar därför ut ett allmänt önskemål om att jag ska må bra och att allt ska gå bra! =)
Nu har vi iaf packat bilen, tror det ska gå bra men zeldas bur ska ju med också, och den tar upp 3/4 av bagaget. Tror det ska gå bra ändå, trots att vi har två par längdskidor, tre brädor och ett par slalomskidor + en massa packning. S tar nämligen bilen ner en dag före mig så åker jag med bror, bror och brors sambo på ons. Zelda var ute med oss när vi packade, och hon som fullkomligt äääälskar att åka bil hoppade in och väntade på att vi skulle sätta oss nån gång. =) Hon blev lite ledsen över att gå in igen...
Have fun y'all!
Trackback
RSS 2.0