Längdskidåkningspremiär för S!

Igår hade sambon längdskidåkningsprimär, första gången han åkte någonsin! Han börjar bli en riktig svenne, förra veckan var det skridskor och nu har han köpt längdskidor. Det gick riktigt bra må jag säga, vi tog två varv runt Sidsjön. Han tyckte det var jätteskoj, så vi kanske åker senare idag också ;) vädret var förmodligen årets bästa, så vi tände en engångsgrill, och sedan en till, men de vägrade funka så det slutade med att vi stekte korv och satt och åt på altanen. Sedan läste (pluggade) jag lite därute medan jag drack varm choklad. Riktigt nice!
På kvällen blev det jobb för mig som vanligt, fick beröm av några gäster som tyckte att jag var en jättebra servitris ;) snabb, trevlig och vaksam. Alltid lika kul att höra att man gör nånting bra! =) Kan man jobba ensam i serveringen på lördagar måste man väl ha de egenskaperna.. :P
Strax ska vi åka till birsta, måste hitta en present till farmor som har fyllt år, vi ska dit imorgon och fira i efterskott. Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad ni är duktiga på utomhusaktiviteter! Och S vågar prova allt!

Att du är en duktig servitris, det vet vi men det är jätteroligt att gästerna säger det till dig! Alltid kul att få beröm!

Hoppas ni hittade en present till farmor!

2012-03-04 @ 16:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0