Fullspäckad dag!

Testar att skriva från mobilappen för första gången. Tänkte bara berätta om min dag en snabbis. Det började med att vi hämtade S och åkte till jaktfalken där några från jobbet anordnat en familjedag. Inte superbra uppslutning men kul ändå :) lite synd att man är lite feg och inte vågar testa allt fullt ut men det kommer säkert fler såna dagar :) fikade där, åkte sedan o släppte av S och åkte o åt lunch. Vi hade med Zelda så vi tog ett varv runt Sidsjön på väg hem, hon badade trots att det var ~5 grader ute, dåren :P Sen hem o kolla på lite serier/vila ett tag för att sedan åka till ego och köra ett stenhårt rygg/bicepspass. Nu har jag lämnat av karln på jobbet och har nån timme egentid innan det blir bowling med några vänner kl 21. Ica Sidsjö räddade återigen min middag, de hade färdigstrimlad kyckling med tomat/örter som (650 g för 20kr!) som jag stekte med lätt creme fraiche, paprika, halloumi, soltorkade tomater o lite kryddor. Supergott, tack ica för inspirationen!
Nu ska både jag och vovven ta ett bad (inte tillsammans) för imorrn är det hundutställning! Då måste hon vara fiin:)
Klippte mig häromdagen också, bifogar en bild bara för att se vart den hamnar!

Blev lite längre än jag hade tänkt, det här :P trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hohoooo!

2012-11-03 @ 14:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0