Helgen!

I fredags tog vi ett varv runt Sidsjön, sen åkte jag hem medan karln åkte o jobbade. Jag ägnade kvällen åt att se lite seriepremiärer m.m. På lördagen lyxade vi till det med pizza till lunch. På kvällen tog jag med mig Sanna till Star for Life, blev bjudna av Thu (tackar och bockar!=)), jättebra konsert där man samlade ihop pengar till ett bra ändamål - mot hiv/aids i södra Afrika. Köpte såklart en skiva också, pengarna gick till att ett barn kunde gå i skolan i ett halvår! 
Efter det var jag på restaurangen och intog lite föda, gött :)) Sen gick jag o karln vidare till Delicerano som hade invigning av baren på nedervåningen. Sedan blev det bishops en sväng.
Idag har vi tagit det lugnt, städat lite, tagit en prommis, jag har gjort fransk löksoppa för första gången, och ikväll blev det bio :) Vi såg Looper, helt ok film :)
Nää, nu blir det lite tv innan det är sängdags. Ser fram emot en ny jobbvecka! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0