Lika bra att fortsätta!

Nu när jag ändå är på G kan jag lika gärna skriva några rader idag också ;)
Idag är det alltså min födelsedag, 26 år blir jag minsann. Sa till en kompis att hela livet rinner iväg, men riktigt så gammal kanske jag inte är än :))
På jobbet har det löst sig med massa oklarheter angående fiberindragning tack vare ett telefonmöte vi hade idag med leverantören, skönt! Jag känner att jag börjar få lite mer koll på läget också med alla databegrepp hit och dit, och hur det går till med fiberpar, redundansfiber, fiberkonverterare, routrar, fastighetsnät och allt vad det är :P 
Tränade som sagt även idag på lunchen, ben blev det idag. Trodde inte jag skulle kunna gå efteråt, men det gick riktigt bra. Får se hur det känns imorrn ;) Funderar på att köra bröst/triceps imorrn nu när jag fått upp farten :P
 
Ikväll kom iaf hela familjen och fikade, 10 pers blev vi. Fick förstås lite presenter, bl a en parfym, en skjorta, pengar, muggar där det står "världens bästa kopp" (till mig) samt "världens näst bästa kopp" (till min sambo - moahaha!), en bordsduk m.m. Hade även fått en tidig födelsedagspresent av sambon, ett par "kängor", lite finare, kanon att ha på jobbet när man vill ha något finare än adidas sneakers eller converse. Hittade skorna när vi var i Umeå :) Sist men inte minst hade Simon gjort en söt liten gubbe och ett kort på skolan, plus att jag fick en virtuell födelsedagspresent från minecraft:
 
Sedan sprängde vi det tillsammans :))

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag drar mitt strå till stacken! :D

De säger att man inte är äldre än man känner sig, men när du skriver om ditt jobb så låter det väldans vuxet :P du har ju tom möten OCH tjänsteresor! Det är vuxenpoäng så det skriker om det.

2012-09-27 @ 00:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0