wild hogs

åhh i lördags var vi ut. folk kom till restaurangen och sen var vi på aveny och dansade och drack drinkar. skitkul! sen mådde jag pjuko hela söndagen, tills jag somnade vid 14 nångång. när jag vaknade blev det birsta, tacos och wild hogs. lugn och fin dag, till och med jag behöver sånt ibland.
idag har jag jobbat lunch en sväng, och kollat på en lägenhet. den var jättefin med kanonläge, men utgångspriset låg på 270 000, och det kommer höjas en hel del. så jag kanske ska ge upp redan innan jag börjat kämpa.
ska snart på body pump, sen jobba kväll. undra om det kommer nå folk på sista april. we'll see.

snart kommer min nya mobil och kameraaaaa. wiie :) och på söndag åker vi utomlands. wiie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0