Sthlmsvisit!

       
(Natur, jag, fiskäckelmås, hus, torn, fallskärmshoppare, natur)

Jahapp, igår morse kl halv sex åkte vi till stora staden för att kolla på mc. Kollade, men rätt modell fanns inte, bara en liknande. Käkade lunch på stan och åkte hem.. jag började jobba vid 16. Sedan fick vi veta att modellen som inte fanns inte finns överhuvudtaget i rätt färg.. :P Såå. Det blir nog den där liknande cherry bomben. Hähä.
Sen jobb och film med jordgubbsshake till det. Jag måste införskaffa mig en blender =)

Idag har vi gått, gymmat och käkat på canton. gött! Coolt va förresten, att jag har börjat gymma. Jag är redan helt uppsvullen på armarna ;P värsta biffen. Men hur mycket glass jag än äter så går jag ändå inte upp i vikt. typ 56,5 kg idag. Jag måste ha värsta sortens matsmältning och förbränning.. yeye. ska lämna tillbaka filmen och gå till jobbet och skura och dammsuga och bla och bla och bla.. sen ska jag väl jobba lite också. trött som en tok är jag. ikväll kommer jag slockna tidigt.

Grattis Sofie och Linda på 21-årsdagen ;)
poff!

Kommentarer
Postat av: Sofie

WOHOOO! du ägnade en tanke åt mig! tackar för gratulationen =))

2007-06-20 @ 10:48:33
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0