Åre

Efter mycket om och men så blir det Åre för mig och mammafamiljen plus Malin (och PA såklart, men han räknas redan in i mammafamiljen). Imorrn åker vi, direkt efter att jag jobbat lunch. Kommer hem på söndag. Våra planer är att grilla, paddla kanot och bada på ett äventyrsbad. Det ska bli typ 7 grader enligt SMHI, i augusti! Jag gillar inte när de skämtar sådär..! Så fleecetröjan och regnjackan är nerpackade (inte bokstavligt, de väntar på att någon ska packa ner dem).

Idag har jag rensat avloppet under handfatet. Det var inte det fräschaste jag gjort i mitt liv, men det var verkligen på tiden, om man säger så.. Det har nog aldrig blivit rengjort där förut. Nånsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0