Min söta lilla mamma

Jag måste bara berätta om min moder, som i lördags (på hennes födelsedag, och även påskafton), kom hem till mig för att ge mig en påskpresent.

Hon började med att sätta en bukett tulpaner i en vas. Hon gav mig även en marsipankyckling. Sedan tog hon fram ett paket som såg ut såhär:


..med lite bra-att-ha-grejer. Och ett påskägg fyllt med godis. Hon hade även plockat lite påskris att sätta i vasen. Jag bjussade på bullar, så när vi satt och fikade drog hon fram en hel påse med fjädrar (it came from nowhere) i olika färger, och säger nått i stil med "vilken färg vill du ha på de här då?!". Då skrattade jag ihjäl mig. En hel trollerilåda med påsksaker bara till mig. På hennes födelsedag. Det är en riktig mamma det. :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad du är snäll som skriver så om din mamma.
Jag skrattade när jag läste det :)

Kram från din mamma

2008-03-26 @ 23:56:34
Postat av: Sofie

Hehe, det har jag inte tänkt på, men du lär bli nåt bra iaf, du har ju ett bra plugghuvud. :) jasså? å det smakar likadant?? :)

2008-03-28 @ 11:02:32
URL: http://lillaste.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag vill hålla på med blommor och trädgårdar :D Men, det finns inge bra utbildningar häromkring ofcourse. suck.

2008-03-28 @ 16:37:36
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0