My lucky week!

Den här veckan har varit helt otrolig! Det började med bowling (i tisdags tror jag) där jag vann överlägset, jag fick double strike minst tre gånger!
I fredags fick jag svar på mitt paper (examination) som jag skrev för några veckor sedan. De flesta verkar ha fått Fx och E (Fx är underkänt med vissa kompletteringar, så omtenta behövs iaf inte. Bästa betyget är A och "sämsta godkända" är E), och jag fick... B!! Helt otroligt, jag fattar inte vad jag gjorde som de andra inte gjorde. Tydligen hade ca 70% fått F och Fx. Men man ska väl inte ifrågasätta när man får bra betyg, det får man spara tills det går dåligt :P
I lördags var jag ledig, och bara det är otroligt i sig! Så jag gick på bio med en vän och såg en lagom underhållande zombiefilm.
Tänkte ev. åka till sthlm lör-sön, hade både resa och boende klart, men jag är glad att jag stannade hemma. Då hade jag tid att städa, plugga och idag gå på laserhallen... vilket slutade med att jag vann, IGEN! :D Nr 1 av 11. Mina bröder kom 2:a (Ante) och 3:a (Putte), S kom 4:a. Sen kom resten, moahaha. Detta är verkligen min turvecka, jag kanske passa på att köpa en trisslott nu när jag är på G! :D
Ikväll blir det älgköttsmiddag hos mamma, men före middagen ska jag äntligen gå och träna :) Såå skönt att vara ledig 2 dagar i rad!
Trackback
RSS 2.0