3 veckor, check

Nu har det gått 3 veckor sedan min senaste operation, och det är fortfarande inte läkt. Blää. Kollade om jag fått nått brev igår, vill ju veta om allt är borta eller om jag måste tillbaka igen. Men då hade inget brev kommit. Ska kolla igen imorrn, hoppas hoppas att det ligger där och att det är goda nyheter.

Idag började jag och A att skriva på utkastet till forskningsrapporten. Lämnade in det till slut strax före midnatt (som vanligt ute "i god tid"), men det är ju bara ett utkast som vi ska få tips o kommentarer till av läraren. Han har nog mkt att säga, hoppas vi på iaf :)

Ska sova nu. Trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur fungerar det där med läkningen och hur märker man om det inte är läkt?

2010-02-27 @ 10:53:51
Postat av: Sofie

Jaha, fan va jobbigt!!! :( Hoppas det ordnar sig snart!

2010-02-27 @ 14:33:39
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0