Formatering

I söndags blev min dator knäpp, så dagen efter beslutade jag att formatera den. Allt gick bra, och jag misstänker att den inte låter lika helikopterliknande längre. Jag ordnade inte Word förrän igår då min bror kom och installerade det mot att jag bjöd honom på lunch, så jag har skyllt skolarbetet på att jag inte kunnat börjat skriva.. Vi har en uppgift om rekrytering som ska vara inskickad på måndag. Vi har haft hela veckan på oss, och jag har fortfarande inte börjat. Jag hade tänkt skriva om en hyfsat "kvalificerad" tjänst, men eftersom jag inte kan något om chefstjänster osv har jag nu bestämt att skriva om ett serveringsjobb på min restaurang. Haha. Det blir inga personlighetstester för att tillsätta den tjänsten, men vattusan. Jag har iaf väldigt svårt att komma igång... Formaterade nog min skollust samtidigt som datorn, allt är borta. Istället har jag diskat och städat som aldrig förr, och det kan ju också vara bra ibland.

Det är alla hjärtans dag på söndag, men eftersom vi båda jobbar så hade vi en finmiddag igår istället. Karln stod för maten, rökta räkor med bröd, avokado och en yoghurt/limesås till förrätt (och lite mousserande), fetaost/soltorkade tomater-fylld lax med "potatisbullar" ;P till varmrätt (vi hittade ett franskt rött vin som skulle passa till fisk, det såg ut som ljus saft o smakade inte alls som något rött vin jag druckit, men det var helt ok faktiskt). Myspysigt :) Sen såg vi utröstningen av so you think you can dance och åt en mörk choklad med "a touch of sea salt", sooo delicious!

Igår var jag på afro och imorrn blir det spinning.
Allt detta skriver jag för att inte behöva börja skriva nånting vettigt till skolan. Ska nog sluta nu. :) Gå på ica och köpa lite kakor kanske...


Kommentarer
Postat av: Carina

Dags att sätta fart med skolarbetet då! Du brukar ju jobba bäst under tidspress så det ordnar sig nog ;). Jag håller tummarna för det i alla fall. Kram och lycka till!

2010-02-11 @ 21:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0