Jag hann!

Igår gav jag upp att hinna med arbetet, så när jag gick till jobbet hade jag skrivit nästan en sida av fem. Men på jobbet började jag må bättre och blev lite peppad, för det var ändå bara ett utkast och inte den slutgiltiga versionen som skulle lämnas in. Så kl 23 satte jag mig i två timmar och skrev, och imorse började jag skriva vid 7.15, och skickade in det vid 8.55. Känns himla bra att ha lämnat in det och inte halka efter, men jag tycker liite synd om Anne som seriöst ska läsa igenom och göra återkoppling på det. ;) Det kommer mera..!

Det gick bra att jobba på valentines day, vi hade inte lika galet som förra året då det var en lördag, men det var ändå nästan fullt. Efteråt gick vi hem och åt chiliglass som jag fick i present av mamma. Den var okej, men det finns många glassorter som är betydligt godare. Allt måste inte vara starkt! Men nu har vi testat iaf, tack mamma! :)

Nu, spinningtime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0