Stulen sierra...

Igår när jag precis börjat skriva på skoluppgiften kollade jag ut på parkeringen och upptäckte att den enda röda bilen på parkeringen inte var min röda sierra. Jag ropar "vart är min bil..? VART är min bil..? VART ÄR MIN BIL??", och går ut på parkeringen. Upptäcker att ena dörrhandtaget ligger på parkeringen, resten av bilen är totalt försvunnen. Det var ju schysst att "ge mig ett handtag", men det har inge vidare rull.. Jaja, mamma ringde o polisanmälde eftersom bilen är hennes egentligen, så nu är den efterlyst, polisen ska höra av sig om de hittar den. Ni som läser här kan ju få vara mina privatspanare, sök efter en vinröd halvrostig sierra -88 med bara 3 handtag.

På kvällen var jag ledig, hade sett fram emot en skojig vinkväll hos en kompis. Det blev lite kinamat, lite tv-spel och sen började jag bli dötrött, fick huvudvärk och mådde jättekonstigt. Inga detaljer dragna, men jag fick skjuts av Carros sambo hem och la mig 23.30. Det var min lediga lördagkväll.. Känns lite tragiskt att min kropp inte längre fungerar när den är ledig. Eller vad handlar det om?? Jag känner mig lite misslyckad faktiskt. Som Angelina sa igår, "det går inge bra för ditt lag nu Tina".

Jaja, jag har minst 4 sidor kvar att skriva på 3 timmar innan jobbet börjar, har fortfarande huvudvärk och mår lite halvskumt, så jag kan behöva ett rejält lycka till.
Glad alla hjärtans dag allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0