Update 2

Tänkte bara säga att det gick bra på sjukan. Lite läskigare denna gång, jag fick hjärtklappning av bedövningen. Men sen bjöd mamma på en semla, och på kvällen åt vi som sagt pizza och fikade halvt ihjäl oss hos bror. Det var trevligt att träffa fadersidan av släkten.

Jag säger detta varje morgon, men VILKEN VINTER! Nu är till och med jag less på snön, det är helt galet. Snöade hela dan o natten igår, men nu har det faktiskt slutat! Det är rätt varmt ute också, bara det inte blir ishalka nästa.. Jag körde sierran igår o idag när jag skulle till en klasskompis, det är himla skoj med bakhjulsdrift på snötäckta spåriga vägar ;) Slalom baby...

Kommentarer
Postat av: Carina

Du är rolig du med din Sierraslalom ;)

Ta det försiktigt!



Kram mamma

2010-02-05 @ 23:40:16
Postat av: Angelina

jo de var lite spännande de där! Men din bil var iaf lite bättre än den där lilla från parkförvaltningen eller vart den nu kom ifrån ;)

2010-02-08 @ 20:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0