Spontanshopping!

Hela denna vecka har bestått av strandhäng på olika ställen, senast igår med Linnéa på Bergafjärden. Varmt i vattnet, men vi badade inte för det blåste så himlarns kallt där.
Idag har jag varit lite aktiv och dammsugit, skurat golven, tvättat kläder och handduk m.m. Sen åkte vi till Birsta, hade inte tänkt köpa nånting annat än en sula till skon jag köpte på team sportia-rean, och en present till bror som fyller 18 imorgon (!!!). Jag köpte iaf det nämnda, plus en kavaj på MQ. Den hade kostat 1200:- och nu fick jag den för 500:-. Jag äger ingen kavaj sen tidigare, så jag är nöjd med köpet!
Dessutom köpte karln en skjorta på T12 och en jacka på Gant. Bra, bra.
Sen tog vi en promenad och handlade, och nu är det dags för jobb... Bjuder iaf på en bild på nya kavajen, jag ser extremt cool ut måste jag säga själv.


Kommentarer
Postat av: Carina

Snygg kavaj!

2010-07-16 @ 17:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0