Matlagningssöndag

Okej, tydligen funkade det inte att publicera gårdagens inlägg igår, så här kommer det:
Happ. Idag tänkte jag plugga, men då började jag kolla på recept på raggmunk istället. Simon hjälpte mig att riva potatis, och lunchen var klar :) Sen skulle jag plugga, men då ringde en man som vi mailat ang. en bil på blocket, och vi åkte och provkörde den istället. Vi hämtade även vår Volvo som är fixad inför besiktningen. Nu hoppas vi på inga anmärkningar! Sen skulle jag plugga. Då började jag kolla på recept på västerbottenostpaj & aioli. Sagt och gjort, det blev en paj, aioli och kräftor som jag tog ut ur frysen igår kväll. Sen köpa lite sallad, och äta middag. Sen disk, och nu sitter jag här och borde nog börja plugga istället för att klaga på att jag har så mkt annat för mig. ;)
4 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0