Jag i ett nötskal.

Det är så typiskt mig. Varför ska jag alltid vara ute i sista minuten? Kom på förra veckan att jag ska läsa Programmeringsmetodik med Java B med början idag. Jag som inte ens är klar med Java A än! Hur f*sen ska det gå?! Så jag har ringt och mailat en massa till miun, och idag är det bara att konstatera att inga passande kurser har lediga platser. Jo, en om genusvetenskap, men det är jag inte så sugen att läsa. Så det verkar som att min stackars sambo får stå ut med en klagande flickvän denna termin också. Men jag lovar att göra mitt bästa den här gången. Jag ska åtminstone försöka börja i tid. Måste bara registrera mig på kursen. Snart.. Ska även läsa en annan kurs nu, som jag jämt glömmer namnet på.. Verksamhetsutveckling och förändringsanalys! Inte så konstigt att jag alltid glömmer det. Vet inte ens vad det handlar om :P men det blir säkert bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0