Tuff vecka.

Förra veckan var jobbig på alla möjliga vis. Fredag den 13:e spelade helt klart in, HELA veckan. Skönt att den är över! Söndagen var dock riktigt trevlig, vi tog sovmorgon (eller, karln gjorde det medan jag skickade in två uppgifter som skulle vara inne igår kl 12), tränade ca 1,5 timme, åt mat hemma som verkligen uppskattades av karln. Jag hade gjort en grönsakslåda med kokosmjölk i ugnen (första gången jag använder det faktiskt!) med i princip alla grönsaker vi hade hemma. Plus kyckling. Sen åkte vi till Birsta en sväng. Jag hittade en jacka som inte alls är min stil egentligen, men jag ska nog behålla den :)
Sen åt vi middag på Chaow Praya River, och blev bjudna på kaffe i Skönsmon. Sen hem och försöka lyssna på katastrofmatchen i hockey VM-final på radion. Finland vann med 6-1, sista perioden gjorde de 5-0. Mål på mål på mål. Jösses vad pinsamt. Jaja, ett VM-silver till svenskarna iaf. Och ett brons i Eurovision i lördags, det är väl inte fy skam det heller! Tyckte inte att Sverige var värda en vinst i något av fallen så ;P
Sent igår kväll började jag få huvudvärk, och fram till kl 4 låg jag och somnade/vaknade fram o tillbaka, med världens huvudvärk. Till slut stod jag inte ut mer utan klev upp för att ta en Alvedon. Då började jag må illa, men jag tog min alvedon och somnade till slut. Undra vad som är fel på mig..? Känner av en smula huvudvärk idag också, men inte så farligt som inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0