Mycket som händer och fötter...

Känner hur bloggen blir mindre och mindre intressant med allt annat som händer nuförtiden, finns ingen plats att printa ner allt här. Men en liten uppdatering är det väl bäst att jag bjuder på nu när jag ändå hittat hit.
Snön kom äntligen idag efter att ha lyst med sin frånvaro hela november! Lagom timing till julskyltning och första advent :) Kom att tänka på att vi bott i huset i bra precis ett år, tors den 25:e 2010 fick vi nycklarna och den helgen flyttade vi in. Tror vi sov första natten här på söndagen. När vi precis fått nycklarna den torsdagen åkte vi hit i mörkret och tänkte titta in, men vi kom knappt in pga all snö. Simon som hade täckbyxor fick göra upp en gång, och vi missade några dagars post eftersom postlådan var totalt insnöad. Lite skillnad jämfört med i år, även fast det kom en hel del snö idag!
Dagen till ära har vi skruvat ihop en garderob.. mest hela dagen! Vi kunde dock inte göra klar den för gångjärnen saknades till ena dörren. Suck! Dessutom ingick inga handtag eller knoppar, det tycker jag att de kunde sagt till om på ikea... Men men, bara att åka tillbaka imorrn.
Jag har även hunnit julpynta huset idag. Det som saknas nu är gardiner (hittar dem inte, tror de kan vara på vinden...) också tänkte jag köpa en krans att hänga på ytterdörren.
Sen till de tråkiga nyheterna.. Min farfar har gått bort, tisdagen den 22/11. Begravning nästa fredag.
Detta är farfar och farmor hos mig på min födelsedag, alltså för två månader sedan. Kul att de hann komma och se huset medan han fortfarande var pigg! <3 Vila i frid bästa farfar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu såg jag din kommentar som du hade skrivit på min blogg för eeevigheter sedan och kan bara meddela att jag inte har någon ny blogg som jag undanhåller dig. :)

Min blogg är kraftigt nedläggningshotad bara...

2011-12-02 @ 17:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0