Avfuktaren fixad?

Glömde säga att Älvsbyhus var här igår morse och bytte styrkort på avfuktaren. Han kunde iaf kontatera varför avfuktaren varnat hela sommaren, det andra styrkortet var nämligen helt felinställt... Sällan att saker är gjorda fel med älvsbyhus :P kanonbra dock att de kommer och fixar det snabbt och kostnadsfritt! Nu håller vi tummarna att den inte ska varna om 20 dagar.
Nya koden till bilstereon gick förresten inte att slå in, så vi måste till volvoverkstaden nån gång och få det fixat.
Också nånting roligt som hände... Idag när jag stod i duschen 10 min hade Zelda sex st ben och andra leksaker att tugga på. När jag kom ut hade hon norpat åt sig mitt visakort som legat på soffbordet och satt o tuggade för fullt. Självklart sidan med chipet också, andra sidan av kortet var orörd... Är det inte för härligt med valpar?!
Skruttan myser med filten i soffan.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Busisen Zelda, sööööt hon var med filten, lillskrutten!

2011-10-18 @ 20:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0