Fönsterputs!

Idag har vi äntligen fått fingrarna ur *** och bestämt oss för att putsa fönstren! S, som tydligen putsat fönstren varje dag på ett jobb han hade i sina yngre dagar ville demonstrera hur man gjorde på bästa sätt :P Det slutade med att han putsade alla fönster ute, det enda jag gjorde var att rengöra spröjsen :) Vi har dock bara tagit utsidan på fönstren, men insidan kan man ju rengöra mitt i vintern så ;P det viktigaste är gjort, och det syns skillnad kan jag säga! Riktigt skönt att ha det gjort före vintern. Idag är vi lediga utan valpkurs och utan Simon, så det blir en sväng på dollarstore som öppnat här i stan denna vecka, sedan träning, äta ute nånstans, och sen bio! Trevligt trevligt =)
I fredags hade vi riktigt mycket bokningar, inte varit så mkt på en fredag sedan i våras tror jag. Självklart får vi finbesök av skatteverket, alkoholmyndigheten och miljökontoret precis mitt i rusningen! Razzia, jääy! Men det gick ju det också...
Igår var det ännu mer folk, och det gick bra det också. Märks att det är lönehelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0