Lite shopping!

Vi hade tänkt åka och fiska idag i brors "nya" båt som vi fortfarande inte sett. Meen väderleksrapporten visade på regn och blåst, så istället blev det en sväng till birsta. Jag hade inte TÄNKT köpa nånting, och sambon HADE tänkt köpa nånting. Det slutade med att jag köpte ett par skor för 160:- istället för 380:-, se bild nedan. De är fodrade, så jag kan nog ha dem på vintern också.
Köpte även en mössa (jag vet, jag har typ 30 st redan, men ingen som denna ;P), se bild nedan..
Ursäkta den sorgsna minen och rödvinsläpparna, har lite svårt att bli bra på bild vilket gör mig lite ledsen.. Koftan köptes även tidigare i veckan, hur varm och skön som helst!
---
Ikväll har vi softat här hemma. S gjorde förrätt: Rökta räkor med rostat bröd och en röra med yoghurt, creme fraiche, dill o diverse kryddor, vitlök och lök samt avokado. Sedan gjorde vi oxfilé, jag gjorde en svampsås och S stekte zucchini/potatiskakor. Öl till förrätten och vin till varmrätten :) Nam nam!
---
Igår hade vi galet mkt på jobbet. Strax före stängning hade vi över 30 pers kvar, så jag kom inte ifrån jobbet förrän vid midnatt. Hade planerat att gå ut med Tea m.fl, men eftersom det blev så sent ställde jag in mig på att åka hem direkt efter jobbet, var dötrött både i ben och huvud. Dock var Tea på Memento där jag ändå hade bilen parkerad, så jag gick dit o pratade med henne vilket slutade med att jag fick gå före kön eftersom jag var heelt ensam :) Kul att komma ut lite, även fast jag körde bil, riktigt skönt att kunna köra hem efteråt! Så nu har jag gjort mitt premiärbesök på Memento.
Tidigare under lördagen körde vi laserspel.. vilket gick fruktansvärt! Måste ha revansch snarast. Man blev lagom svettig iaf, kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0