Sjuuuk

Åh! Jag har klarat mig igenom alla nära och käras sjukdomar hur länge som helst. Men igår började jag känna av halsen på träningen, och under kvällen på jobbet kom nysningarna, och halsontet blev ännu mer framträdande. Tusan också! Var helt slut idag, men det gick bra att jobba ikväll ändå, var lite trött bara. Det var så himla lugnt ikväll, vilket var ganska bra (för mig) för en gångs skull..
Igår hade vi inget internet (eller telefon) på hela dagen/kvällen. Störande! Det hade kommit tillbaka när jag kom hem från jobbet vid 22.30. Blev dock inget skolarbete gjort... och idag har jag som sagt legat däckad halva dagen. Blir så jäkla less på mig själv att vi har inlämning av ett arbete på måndag, och jag har SOM VANLIGT knappt börjat. Vad är det för FEL på mig, nu när jag beslutat att hoppa av Javan och bara läsa en kurs, inte ens det klarar jag av. Men det har ju varit så tråkigt, och ingen klasskompis har jag kvar som kan motivera :( det stödet behövs mer än man tror.. det komiska är ju att jag läser bl.a. om att sätta upp delmål så att ett projekt inte ska bli för stressigt i slutet. Men det läste jag lite för sent! :P Får se om jag orkar råplugga i helgen, men förmodligen inte eftersom jag inte är helt döpigg och dessutom har jobb, hundkurs osv, och på söndag har vi tänkt oss en relaxdag på himlabadet med lite god mat efter det. Ska bli sååå skönt :) tevlig helg alla!
PS. Idag fick jag ett nytt visakort ;) DS.
PPS. Sambon hämtade de nya vinterdäcken idag, de ser riiiktigt nice ut :) Kommer verkligen känna mig trygg i volvon i vinter! DDS.

Kommentarer
Postat av: Carina

Krya på dig!



Kram mamma

2011-10-15 @ 14:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0