Löptiden är över!

Äntligen har Z slutat löpa! 2,5 veckor tog det. Bra att veta tills nästa gång. Nu ligger hon här med mig och myser i soffan, som hon inte fått provligga förrän nu :)
Idag tog jag en liten upptäcktsfärd med Z, vi följde skoterspåren som leder mot Sidsjöhållet. Hamnade till slut på Klissvägen, följde den ner till Sidsjövägen och upp för Sörnackstavägen igen. Blev totalt nästan 4 km på 45 min :) dock var det mkt uppför, och att gå i skoterspår kan man inte kalla powerwalking direkt (när det gäller hastigheten alltså)... Sen blev det kyckling till middag, och karlarna i huset åkte iväg på brottning medan jag åkte och tränade rygg och biceps. Imorgon ska jag träffa klassisarna igen, är alldeles för oförberedd så nu är det dags att läsa lite kurslitteratur.
Här gick vi idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0