YES!

Jag blev godkänd på sista uppgiften på XML-kursen, och kan härmed kryssa för att jag klarat den! Fick C på hela kursen, det grämer mig liite att jag inte hann med sista frågan på tentan, för då hade jag åtminstone fått ett B, men det är riktigt skönt att kunna gå vidare! :P
Träffade gruppen både i förrgår och igår, och första dagen kändes det bra efteråt, men nu är allt bara ännu mer förvirrande! :P Skickade iaf in frågorna till seminariet vi ska ha imorgon, så resten av dagen är det bara läsning (och träning) som står på schemat. Jag har förtjänat att se en serie först va?!

Kommentarer
Postat av: Carina

Jaa, du har absolut förtjänat en serie!

2012-02-01 @ 20:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0