Jobbsök!

Nu börjar det bli dags för damen att söka jobb! Satt och uppdaterade mitt CV igår (senast jag sökte ett jobb var jag 23 och tyckte tydligen att ALLA mina tidigare arbeten var relevanta, även mitt första sommarjobb på Holmö brygga. Det är borttaget nu). Idag la jag in det på några jobbsidor här på webben, och skickade in några jobbansökningar. Lite administrationsjobb bl.a. Kanske söker några IT-jobb också, om jag vågar. Synd att jag inte fastnade för det där med Java, det verkar nämligen väldigt eftertraktat här i stan. Vore kanske dumt att söka sådana arbeten om jag tyckte det var skiiitsvårt att läsa grundkursen. Synd!
Jag måste strax åka iväg till jobbet, väntar bara på att spöregnet ska avta så jag kan ta ut lillan en sväng. Det kommer nog inte avta inom 5 min, så... I know what I have to do. Släppa henne fri och själv stå under tak o kolla på :) Höörsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0