Vårruset 2012!

Igår var det Vårruset. Jag hade huvudvärk under dagen och var alldeles skakis ett tag för det blev lunch så himla sent pga det individuella samtalet vi hade med handledaren. Men det ordnade till sig under eftermiddagen, och vädret var dessutom helt underbart på dagen!
Här satt jag och solade med Zelda under eftermiddagen :)

På Vårruset hade jag tänkt springa med Carro, men hittade inte igen henne pga allt folk. Så jag började springa med Malin, men hon avvek efter nån km och jag sprang ensam resten av loppet. Precis vid mållinjen hittade jag igen Carro! Lite roligt, vi hade alltså sprungit på samma tid men jag hade nog startat lite efter henne bara :D Det blev bra precis 30 min (plus några sek), och det hade jag ju som mål så jag är nöjd! Stannade inte och gick nånting, utan jag sprang hela vägen, förutom några steg då jag drack vatten efter vägen :) Sedan blev det picknick med SSG! Anne hade dessutom köpt examenspresent till oss, t-shirtar med SSG - beteendevetare som vi sprang i =)
Här hade vi picknick med SSG efteråt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0